melek acemisi

o çıt sesi kanatlarından mı gelirdi onların
boyunlarından mı yoksa. bazısı ölü
içli bir ah hatırlıyorum bazısından şimdi
bir yankı. kalbime çarpa çarpa seken bir ışık.
gençtim, ateşkâr, sarsak
kulağım seslere zaten sağırdı.

bilmeden kanatlarını hoyratça onların..
kötürüm melekler sürüdüm ardımdan
mavi kanları yüzlerine, tüllerine bulaşırdı.
gençtim, göğsüm yıkımlar, bozgunlar atlası
hınçlıydım kime, yaram kimden, aldığım intikam ne
ses etmezlerdi, sitem yok. sadece çıt.
ve gücenmek en çok onlara yakışırdı.

toydum, melek acemisi
hüzünle bakan birkaç göz hatırlıyorum şimdi.
nice kapı kapandı ardımdan o zaman
benim ellerim marangozdu
ellerim benim dünya onarır, gök onarır
benim ellerim açardı kapıları.

şimdi kötürüm melekleriyle bir ben iki kilit arasında kapkaranlık.

allahsız kalana kim acır. parmakları işlemeyene artık
umarsız olana. yitene.
kaybolana bu uğursuz karanlıkta kim ışık uzatır.

şimdi kötürüm melekleriyle bir ben iki kilit arasında.

kapkaranlık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder